campaigns










1." data-data-data-data-data-data-data-data-data-data-data-data-data-data-data-data-data-data-data-data-data-data-data-data-data-data-marker-id="2










1. Motherboard NL Climatechange Facebook banner
2. Main Image “over 32 jaar” special
3. Motherboard NL Amsterdam Tech utopia Facebook-banner
4. Larpen voor een beter 2050, hoe doe je dat? (Walidah Imarisha)
5. In 2050 zijn we allemaal geëvolueerd tot de blockchain-mens (Taylor Pearson)
6. De utopische zotten die eeuwig willen leven zijn even hilarisch als voorspelbaar (Mark O’Connell)
7. Veel mensen vinden windmolens lelijk, waarom maken we ze niet anders?
8. Senseo leerde Nederland dat je neit tevreden hoeft te zijn met een bakkie pleur
9. We vroegen een hacker wat hij stemt en wat de beste cyberpartijen zijn



Client: VICE NL, VICE Motherboard
Materials: digital images
Year: 2017, 2018, 2019, 2020, 2021







Mark










about
contact


All content: Cyanne van den Houten    Ⓒ 2012-2021, all rights reserved.


Tripcode is the hybrid practice of Cyanne van den Houten, designer and visual artist working in the fields of [communication] design and tech-art since 2016. Cyanne is founder of art-meets-tech collective TELEMAGIC, caring for digital rights and uncovering mysteries around the digital.